DUK

Mano paskyra.

  • Ar reikia užsiregistruoti norint pateikti užsakymą?
  • Ne, nebūtina turėti prisijungimo vardą ir slaptažodį.
  • Pirkti galite be registracijos. Tačiau pasirinkę šią parinktį negalėsite patikrinti savo užsakymų istorijos. Užsisakydami vėliau turėsite dar kartą užpildyti pristatymo duomenis. Taip pat negalėsite pasinaudoti jokiomis nuolatiniams klientams taikomomis akcijomis.
  • Ar galiu pakeisti arba papildyti adresą, kurį pateikiau registruodamasis?
  • Savo adresą galite bet kada pakeisti. Jums tereikia prisijungti, kad galėtumėte redaguoti savo profilį ir atlikti atitinkamus pakeitimus.
  • Kaip užsiregistruoti internetinėje parduotuvėje?
  • Norėdami užsiregistruoti parduotuvėje spustelėkite „Sukurti paskyrą / prisijungti“, tada „Kurti paskyrą“. Kitame etape pateikite visus reikiamus duomenis. Spustelėjus „Registruotis“ bus išsiųstas el. laiškas su aktyvinimo nuoroda.
  • Ar gali taip nutikti, kad mano paskyra būtų užblokuota?
  • Pažeidus Taisykles parduotuvės administratorius turi teisę užblokuoti kliento paskyrą. Jei norite pateikti paaiškinimus, maloniai prašome susisiekti su mumis el. paštu arba telefonu
  • Kokiomis valandomis galiu susisiekti su Internetinės parduotuvės pagalbos linija?
  • Pagalbos linijos darbuotojai dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 8.00 iki 17.00 val.
  • Kaip galiu atkurti savo paskyros slaptažodį?
  • Jei kyla problemų prisijungiant prie savo paskyros, spustelėkite „Sukurti paskyrą / prisijungti“ ir naudokite parinktį „Pamiršote slaptažodį?“ Jūsų bus paprašyta įrašyti registruojantis panaudotą el. pašto adresą, į kurį jums atsiųsime naują slaptažodį.

Pirkiniai.

  • Kaip kuo greičiau surasti norimą produktą?
  • Naudokite parduotuvės naršyklę ir įrašykite ieškomos prekės pavadinimą arba naršykite pagrindiniame meniu norėdami pasirinkti jus dominančias kategorijas.
  • Kaip aš galiu apskaičiuoti, kiek man reikia dažų?
  • Pasirinkus produktą ir spalvą galima pasinaudoti dažų kiekio skaičiuokle. Naudokite ją norėdami sužinoti, ar užsakytų dažų užteks turimo paviršiaus plotui.
  • Ar visi interneto svetainėje rodomi produktai yra prieinami?
  • Interneto svetainėje pateikiamos visų produktų, skirtų internetinei prekybai, nuotraukos. Produktų spalvas ir tipą galite pasirinkti įrašydami spalvos kodą, pavadinimą arba pasirinkdami spalvą iš spalvų paletės.
  • Ką daryti, jei negavau pirkimo patvirtinimo el. laiško?
  • Jei turite paskyrą – visa informacija apie užsakymą yra užsakymų istorijos skirtuke, tai pasiekiama prisijungus. Norėdami pateikti užsakymus be registracijos susisiekite su Internetinės parduotuvės klientų aptarnavimo centru.
  • Ar galiu pašalinti pateiktą užsakymą?
  • Užsakymas siunčiamas įgyvendinti iškart po jo pateikimo. Nėra galimybės atšaukti užsakymo. Apie atšaukimą galite informuoti Klientų aptarnavimo skyrių el. paštu arba telefonu – ši informacija sustabdys siuntimą, jei paketas dar nebuvo išsiųstas.
  • Ar galiu ką nors pakeisti užsakyme?
  • Remiantis Internetinės parduotuvės taisyklėmis, mes negalime keisti jau pateiktų užsakymų. Neapmokėjus užsakymas bus anuliuotas.
  • Koks yra užsakymo įgyvendinimo terminas?
  • Užsakymo įgyvendinimo terminas yra 3 arba 5 darbo dienos nuo apmokėjimo gavimo ir priėmimo įgyvendinti (pirmadienis–penktadienis). Siuntos siunčiamos per kurjerį arba pristatomos į paštomatus (perkant įpakavimus).
  • Ar galiu grąžinti įsigytą produktą?
  • Kiekvienas klientas – fizinis asmuo, prekes įsigyjantis savo asmeniniais poreikiais gali atsisakyti įsigytų prekių nenurodydamas priežasties per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos, išskyrus produktus, paruoštus pagal konkrečias kliento pateiktas specifikacijas ir nurodymus (pavyzdžiui, pagal kliento nurodymą parengtus tonuotus dažus).
  • Dėmesio!!! Siuntinio neatsiėmimas neprilygsta atsisakymui nenurodžius priežasties, tada svarstoma dėl siuntimo išlaidų ir grąžinimo mokesčio.
  • Visi grąžinimai ir siuntos, išsiųsti parduotuvės sąskaita (su pristatymu), nebus priimami.
  • Grąžinimai turi būti siunčiami tik per kurjerį.

Siuntimas ir pristatymas.

  • Ar aš galiu asmeniškai atsiimti prekes, užsakytas internetinėje parduotuvėje ?
  • Taip, galite informuoti Klientų aptarnavimo centrą iš anksto ir atsiimti sandėlyje.
  • Kokios yra siuntinio pristatymo išlaidos?
  • Pristatymo kaina yra, – atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą. Užsakymų, viršijančių 400 Eur sumą, pristatymas nemokamas.
  • Ar galiu užsisakyti prekę konkrečiai datai?
  • Taip, jei pristatymas vyksta per kurjerį. Pateikdami užsakymą komentaruose įrašykite jus dominančią datą.
  • Ar galima užsisakyti prekę į užsienį?
  • Ne, deja, šiuo metu vykdome užsakymus tik Lietuvoje.
  • Kokie dokumentai bus siuntoje?
  • Prie siuntos pridedama PVM sąskaita faktūra.
  • Ką daryti, jei kurjeris atvažiavo su siunta, bet aš nebuvau namuose?
  • Jei bus tokia situacija, jog siuntinio nepavyko perduoti, kurjeris susisieks su gavėju telefonu, kad sutartų laiką ir patvirtintų adresą, kuriuo siuntinys turi būti pristatytas.

Mokėjimai.

  • Kokie yra mokėjimo už įsigytas prekes būdai?
  • Atsiskaityti už prekes internetu galima tik elektroniniu (bankiniu) pavedimu arba kortele.
  • Ką turėčiau daryti, jei pasirinkau mokėjimą ir jo neapmokėjau?
  • Spustelėkite informaciją, esančią užsakymo pateikimo patvirtinime. Jei nebus sumokėta, užsakymas bus automatiškai atšauktas.

Skundai.

  • Ką daryti, jei užsakytos prekės mane pasiekė sugadintos?

Gavus siuntinį iš kurjerio, jo akivaizdoje turėtų būti atlikta nuodugni patikra, o radus defektą turėtų būti surašomas žalos protokolas. Skundų dėl prekės gali rastis esant fiziniam defektui, kai parduotas daiktas nėra toks, koks turėjo būti pagal sutartį, arba dėl teisinio defekto, ypač jei parduotas daiktas priklauso trečiajai šaliai. Pirkėjas gali pateikti skundą, jei vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis pirkėjo įsigytas daiktas jau įsigijimo metu turėjo defektų ar kitokių trūkumų. Pirkėjas tokį skundą gali pateikti per dvejus metus nuo daikto įsigijimo dienos.

  • Pirkėjas, norėdamas pateikti skundą, privalo nusiųsti produktus Pardavėjo adresu (Sietyno g. 8, Vilnius). Prie grąžinamų prekių klientas turi pridėti kvitą arba PVM sąskaitą faktūrą. Pateikiant skundą kliento prašoma užpildyti skundo formą, esančią parduotuvės tinklalapyje. Jei klientas naudojasi skundo forma, skundo sprendimas klientui bus išsiųstas kaip grįžtamasis atsakymas, taip pat ir el. paštu.
  • Skundas, kuriame turėtų būti išsamus skundo priežasties ir kliento lūkesčių aprašymas, bus išnagrinėtas per 14 dienų nuo skundo pateikimo dienos. Jei skundas nepriimamas, prekės bus grąžintos klientui kartu su išvada, kad skundas yra nepagrįstas. Jei skundas priimamas, pardavėjas gali išsiųsti kliento el. pašto adresu, kuris buvo nurodytas užsakyme, pardavimo sąskaitos faktūros pataisymą su automatine užklausa patvirtinti pranešimo gavimą.